Tja, det blev inte direkt ett instrument, men ett försök som inte är riktigt klart, tyvärr behövs det ibland limpistol när det inte finns någon. Attsingen, men det var trevligt iaf.
Här är en bild på underverket:
Tanken är att det ska sitta någon form av strängar mellan gaffeln och öglorna (som är svåra att se på denna bilden, men de sitter vid kanten av brädan).
Här är en bild av en del av materialet vi fick använda oss av:
Och ackorden till Mad World:
| Em | G |
| All around me are fa | miliar faces, |
| D | A |
| Worn out places, | worn out faces, |
| Em | G |
| Bright and early for their | daily races, |
| D | A |
| Going nowhere, | going nowhere, |
| Em | G |
| And their tears are filling | up their glasses, |
| D | A |
| No expression, | no expression, |
| Em | G |
| Hide my head, I want to | drown my sorrow, |
| D | A |
| No tomorrow, | no tomorrow, |
| Em | A | Em |
| And I find it kind of | funny, I find it kind of | sad, |
| A | Em |
The dreams in which I'm | dying are the best I've every | had. |
| A | Em |
I find it hard to | tell you, cause I find it hard to | take, |
| A |
When people run in | circles, it's a very, very |
| Em | G |
| Children waiting for the | day they feel good, |
| D | A |
| Happy birthday, | happy birthday, |
| Em | G |
| Made to feel the way that | every child should |
| D | A |
| Sit and listen, | sit and listen. |
| Em | G |
| Went to school and I was | very nervous, |
| D | A |
| No one knew me, | no one knew me, |
| Em | G |
| Hello teacher, tell me | what's my lesson, |
| D | A |
| Look right through me, | look right through me |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar