tisdag 31 maj 2011

Musikprojektet vecka tre (föreställningsveckan)

Vecka tre inledde vi med en lång repetitionsdag tillsammans med Cecilia som gav kritik och tips på vad vi skulle kunna förändra.



Jag och Sanja bestämde också ganska självsvåldligt  att vi skulle måla en bäck lite snabbt som kunde ligga under de sjalar vi hade som vatten. 

























Efter lunch repade vi som var inhoppare (minus Miriam som redan hade varit med och repat under vecka 2). Det var spännande och lite läskigt eftersom jag inte kunde replikerna helt och hållet. Det var också läskigt att spela den rollen då jag verkligen tyckte Linnea gjorde den så superbra, men jag fick försöka göra den på mitt sätt. Vilket också var roligt eftersom man då kan se hur samma roll och samma repliker fortfarande kan generera så olika resultat. Så var det så klart för alla roller.
       



Dag 2 (och första föreställningen)


 Lite nervösa innan första föreställningen.


 Sista repetitionsstunden

 Bandet sitter redo

Det var väldigt givande att spela för barnen och vi fick en helt annan energi i pjäsen när de var med och var så engagerade som de var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar